söndag 11 november 2012

Så här glad blir man..


När man får hoppa över alldeles för höga hinder..


... och när man fått cykla färdigt och lera ned sig på ytterligare en riktigt bra, lerig och sladdrig cyclocrossbana!

Banan idag var riktigt fin den med. Lite mindre backe, men det gjorde inget, de några partier var riktigt hala och fina, särskilt på sista varvet, då även de flestas bromsbelägg var slut. Jag vann min 9:e seger denna CX-säsong, så det kändes bra. Tyckte faktiskt att kroppen kändes bättre idag än igår, vet inte om det bara är inbillning, då jag inbillar mig att jag brukar köra bäst första dagen om det är tävling två dagar i rad. Foten kändes ingenting under loppet, trots springbacke och hopphinder. Så här efteråt känns det dock sådär. Hoppas kunna hitta någon som kan undersöka den, vet bara inte var jag ska leta. Vårdcentralen känns inte som någon vidare idé. "Gå hem och vila foten" känns som en standarddiagnos från dem.  

Två bra banor i helgen Flottsbro är ett bra område för Cyclocross. Kunde man bara få alla lata och upptagna människor att fatta det också. Kanske behöver man göra som i Belgien, chartra bussar för att frakta dit folket från närliggande orter? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar