söndag 25 november 2012

Dagens snygging..



Foto: Ludde Söderqvist: http://ludwigsoderquist.blogspot.be/

...Måste ju vara jag! Tack snälla Ludde för att du förevigade mig. ( hmm. Får nog kolla mig i spegeln nästa gång jag ska ut, så jag inte skämmer ut de andra..)
Rullpass längs havet idag, 40 minuter medvind, därefter monsterfika med äkta Belgisk Cappuccino (Vanligt kaffe med en stor klick vispad grädde ovanpå) Våffla och Coca Cola som ett par på cafét bjöd oss på, eftersom de varit och tittat på världscupen igår och sett oss i blågult och tyckte vi var värda något mer att dricka. Lite skillnad på cykelintresset hos allmänheten i Sverige och i Belgien kanske.. Den blev det hem igen i motvind, men som tur var drog Mange. Vi hittade en hel del fina slingor att cykla på i sanddynerna, synd att man inte var så pigg att man orkade köra på riktigt. Får väl ta det om några dagar när benen piggnat till!

2 kommentarer:

  1. Hejsvej Åsa!! Grymt bra kört i Koksjide.
    Såg att du har min gammla bloggadress, min nya är: tojren.blogspot.se
    Om du har lust att uppdatera! Tack på förhand. /GunnarT

    SvaraRadera
  2. Tack!Det var skoj, men sjukt jobbigt.

    Ska ta tag i det där med länken inom kort. Såg att det var en hel del andra som var gamla också, och så kan vi ju inte ha det :)

    SvaraRadera