torsdag 15 november 2012

Mäh, öh -jag har ju ingen lokal ju..

'
Det blir ofta ganska rörigt när jag sitter hemma och jobba, måla, skriva, fixa med kvitton, planera och allt annat jag försöker göra på en och samma gång. Och ja, jag har ett skrivbord, men där sitter jag nästan aldrig. Får liksom bättre feeling och flow i soffan, eller på golvet framför soffbordet.
Men det blir ju som sagt rörigt och dessutom MÅSTE ju vissa, pågående projekt ligga framme under tiden de är pågående. 

Min dröm är ett eget rum, skilt från resten av bostaden, där jag kan hålla på´och röra till hur jag vill och där det kan få vara rörigt och halvfärdiga grejer kan stå framme utan att det stör. Där man kan tappa färg på golvet och icke torra oljemålningar utan risk att någon går in i det. 
För jag tycker givetvis inte heller att det är snyggt när det är rörigt och vill innerst inne ha det städat och fint. 

Fram tills detta rum finns, rättfärdigar jag dock mitt stök bök på samma sätt som i klippet nedan:    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar