onsdag 2 maj 2012

Dagens träning: Inställd på grund av matförgiftning...

Idag var det tänkt att jag skulle ge mig ut på ett förmiddags-intervallpass i skogen i det underbara vädret. Under natten har det dock känts som on det är något som inte stått rätt till och i morse var jag väldigt illamående med magknip och andra jobbiga grejer. Just nu vill man inte gå någonstans där det inte finns en toa, om man säger så.

Jag misstänker att det är något jag fått i mig som magen inte gillade, kanske var det veggowrapen jag åt på Frankfurts flygplats eller gårdagens frukost?

Att ge sig ut på cykeln är inte att tänka på just nu, så jag hoppas på bättring tills i morgon. Det är alltid så frustrerande att inte kunna träna som tänkt, särskilt då man väntat på detta finväder. Dessutom har jag 1000 andra grejer jag behöver fixa och planera, men jag orkar inte riktigt få nåtot ordentligt gjort.
Om man ser det positivt kan det ändå vara bra med en extra vilodag för kroppen efter resande, tävlingar och extremdålig sömn. I helgen blir det tävlingsfritt och lite jobb, så det finns tid att ta igen träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar