tisdag 4 maj 2010

Ut i skogen och leta med er!

Detta är något ni verkligen inte får missa. Just nu pågår POLARJAKTEN runt om i sverige.
Den som är duktig att leta och har sinne för detaljer har chansen att belönas med en
POLAR RS 800 CX (den modell jag själv använder för övrigt).
Så, jag råder er att hålla ögonen öppna på sidan. Ni som bor i Göteborgsområdet får vara extra uppmärksamma, då jag kommer att gömma ett värdebevis någonstans i Götet under maj månad. Say no more.... Läs mer på sidan.

För övrigt har vi kallt här i Belgien, idag blev det ett 2-timmars pass på MTB:n och termometern på klockan visade 4 grader som kallast. Då käns det bra att ha lite Paul Kalkbrenner i lurarna. Monoton, melodiös, tysk techno när den är som bäst. Kan få fart på de trögaste ömmaste ben.

I kalashuset är det för övrigt jag och Mattias som har de ömmaste benen, eller i alla fall som klagar mest på dem. Magnus verkar pigg, eller så håller han bara tyst. Tror aldrig jag har haft ömmare ben efter en XC-tävling någon gång. Annat var det när man sprang marathon, då kan man snacka om ömt. För övrigt lär jag mig massor av nyttiga saker av Kalas-paret. En lista på finurliga saker kommer senare...
Adios!

1 kommentar: