torsdag 20 maj 2010

Till Germanien!

I morgon bär det av till Germanien och Offenburg, för att köra världscupen där. Flyget går redan 06.30, så det blir att rulla ur sängen tidigt, tidigt. Allt är packat och klart, som vanligt har jag med mig alldeles för mycket grejer. Är lite stolt över att jag lyckats att knöla ned 2 st hjulpar i cykelväskan. Hoppas på att det ska hålla i flyget.

Vädret ser ut att bli hyfsat, men man vet aldrig, så jag har lagt ned lite regnkläder också så klart.

Idag var jat ute på cykeln redan kl 07.00 för en morgonrunda. Huvudsyftet var att gömma ett värdebevis uppe i Änggårdsbergen för Polarjakten. Var länge rädd för att gömstället skulle vara för svårt, men det visade sig snarare vara lite för lätt. Känner man till Änggården var det i alla fall lätt. Kul reklamkampanj i alla fall. Eftersom det stod lätt rull på träningsplanen, passade jag alltså på att rulla lite, när jag nu ändå var ute. Det var verligen fantastiskt! 20 grader varmt, lite fuktig, tropisk värme, fågelkvitter och sol. Hoppas kunna göra fler sådana turer, men jag är rätt seg på morgonen, så man kanske inte ska hoppas på för mycket.

Sov gott så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar