onsdag 22 juli 2015

På väg norröver.. First stop -Karlstad!


Är på väg norröver -närmare bestämt Sälen för race i King of the Hill i morgon. Har lånat rullskidor av Angelica och skor av syrran och ska testa att åka senare idag. Går det ok, kanske jag startar i rullskideklassen med. Vi får se, kanske är jag bambi på hal is och livsfarlig.

Har varit grymt trött efter SM och lite ont i halsen, men jag tror att det är gräsallergi som spökar. Tar lite medicin och hoppas att det går över. Spås lätt regn imorgon vilket är bra för allergin.
Här i Karlstad möts jag av en missnöjd katt. en Katt med tratt är nog bland det mest missnöjda man kan vara. Ska tänka på det när jag själv känner mig missnöjd. En katt med tratt har det värre i alla lägen helt klart.

Nu blir det studsmatta med Gurra, sen lite rullskida och ett kort pass på cykel.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar