onsdag 2 oktober 2013

Rensning!


Nu har jag uppdaterat säljes-sidan med lite smått och gott, för utom mina gamla cyklar som jag skrivit om tidigare. Står inför en större förrådsrensning, ska bara hämta lite kraft inför den och förmodligen hittar jag då lite annat smått och gott i cykelväg att lägga upp på sidan.

Fram tills dess, vad sägs om helt oanvända prylar som väskor, däck, hjälm, en jättesnygg racer i nyskick och lite annat?  Grejer som är alltför fina för att ligga oanvända och samla damm. Ta en titt! Pengarna går oavkortat till cykeltävlande!

För övrigt har jag börjat på en ny bild, ska träna lite i gymmet om det går med mitt revben och i morgon väntar vila från träning och istället ett monsterjobbpass på Scandinavium på 11 timmar, häpp!

Nån som känner igen sig by the way?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar