söndag 6 oktober 2013

CXGBG!

Idag blev det lite sladd på delar av CX-banan här i Götet. Det blev lite sämre filmat än tänkt, då kameran hamnade lite för nedvinklat. Vi ska bättra oss!



Kände oss dock lite lata eftersom det var massa folk som jobbade med banan. Vi erbjöds dock pannkaka med socker på ändå till Mackans förtjusning.

Lite jobbigt är att det börjat göra riktigt ont kring mitt revben. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det, jag antar att det bara är att vänta och stå ut.

Igår höll jag även på att bli påkörd av en bilist som körde mot rött vid Scandinavium, när gångtrafikanter och cyklister hade grönt. Dessutom hade han mage att hänga sig på tutan för att skrämma oss gående och cyklister ännu mer. Barn i bilen hade han med, tur att de har en så bra förebild till far! Hjärtat i halsgropen och tankar på vad som skulle kunna ha hänt om jag hunnit nån halvmeter längre på övergången. Som sagt, hårda trafikander bör ta hänsyn till mjuka och följa trafikregler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar