tisdag 24 april 2012

Teknikträning!

Idag blev det ett pass med teknikträning. Riktigt bra. Alltid bra att få lite feedback på hur man kör och det finns alltid en hel del man kan förbättra, bara man blir medveten om vad som kan bli bättre och hur man ska göra. Det är dock svårt att bi bra på allt på en gång, så man får ta en sak i sänder.

Här är lite bilder från idag. Fotograf:  Fabian Bender!
In action. Ser i alla fall inte skiträdd ut här som jag brukar på alla cykelbilder :)

Pumpen visar excelent teknik !


Jag försöker efterlikna denna excellenta teknik och ibland så fick jag till det hyfsat.

2 kommentarer:

  1. Men Åsa du har ju lagt bild på hur man inte ska stå:)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha och jag försöker efterlikna detta med bravur :) Det var ju den finaste bilden av alla, så jag var bara tvungen!!!

    SvaraRadera