torsdag 29 januari 2015

Positiva klockan!


Min nya klocka är så söt. Den tycker allt jag gör är fantastiskt och att all träning jag gör är hård. Tänk att ha en sån positiv fläkt på armen. Jag tror inte ens den kan säga något som "-Nej Åsa, idag var du inget vidare bra på att ta i faktiskt, du förbättrade ingenting, kunde lika gärna legat på soffan". Soliga menar ju att man alltid ska hitta nåt att vara nöjd med i tex tävling, tävlande eller annat man presterar eller skapar, men jag håller inte riktigt med. För mig är det onöjdheten som tar mig framåt. 
Fast ok, jag var nöjd med gårdagens monark 4:or. 5,1w/kg var rekord. Men det kan väl bli bättre?  

Nu drar jag till Prag, mellanlandning i Helsingfors. Ska bli spännande att se i vilket skick VM-banan i Tabor är. Alla Belgiska medier talar om snöns vara eller inte vara. Det blir var det blir och är inget vi kan göra åt. Det enda vi vet är att det kommer att bli hårt.     
Jag och GlufsGlufs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar