fredag 23 januari 2015

Chill i Belgien.

Uppstigning 04.00 idag. Det värsta är dock när man behöver väcka nån annan som ska skjutsa en så okristligt tidigt. Som dessutom har sovmorgon och egentligen skulle kunna sova hur mycket som helst. Dåligt samvete varje gång men jag hade inte klarat av att ta mina två cyklar på flygbussen och inte heller lyckats ta mig till bussen på korsvägen i tid, eftersom det inte går några spårvagnar åt rätt håll så tidigt. Inte mycket sömn att tala om för min del, eftersom jag var rädd att försova mig till planet och osäker på om mina båda cyklar skulle få följa med till Belgien. Det gick nämligen inte att förboka mer än en cykel.  När vi kom till flygplatsen var det jättekrångligt att boka in ena cykeln, men till slut gick det. Konstigt, ibland är det så smidigt och ibland näst intill omöjligt.

Blev hämtad av Ignace på Bryssels flygplats, avsläppt hemma hos dem med prylarna och fick en macka innan Ignace drog vidare för att jobba med bancykling i Gent.
När man går upp 4, och inte sover något blir man lätt så här trött framåt eftermiddagen:

Så jag gjorde slag i saken och tog en tupplur. Den varade ca 2 och en halv timme. Inte vad jag tänkt men jag var visst trött.

I Morgon drar vi till Rucphen och på söndag är det dax för Hoogerheide. Det spås snö och det funkar väl för mig så länge det inte är is. Nu ska jag sova igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar