fredag 17 oktober 2014

Dagen i bilder.

Då här var vår dag.
Var uppe vid banan och provade lite. Lokal TV var där och ville ställa lite frågor om banan och jag svarade givetvis. Vågar dock inte se resultatet, då jag inte hittade några bra ord att beskriva banan på Engelska, mer än att den var väldigt jobbig. Det blev mest en massa svammel.Så svårt det är när man inte hunnit att tänka igenom vad man ska säga. Killarna verkade dock nöjda över att ha hittat nån cyklist överhuvudtaget att intervjua (det var bara jag och Mackan där), så det blir nog bra.


Bygget i full gång. Det obligatoriska orangea på plats

Den här lilla knäppan. Tror ni man kan cykla upp här? Man ser det inte på bild, men jag kan berätta att det kan man inte. Du får snarare ta tag i staketet, för att komma upp, eller i alla fall nästan. Kommer att kännas fint efter några varv..


Efter det körde vi lite skogsstigar. Det var bra, förutom att jag fick pyspuka. Fast Mackan lyckades laga den med lite stans-vätska.

Mackan visar.

Jag gör samma.


Obligatoriskt kaffestopp på cykelkafé. 



Classy fika med minimuffins. Inte helt fel.

Imorgon hoppas jag kunna filma banan. Den är extremt backig för att vara cykelcrossbana och dessutom går den mestadels på gräs som är tungtrampat och rätt slagigt. Vi slänger på en 11-32-kassett på cyklarna så blir det nog lite bättre.   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar