torsdag 4 september 2014

Göteborgsserien och septembersol.



Grymt att sommaren kom tillbaka, Mackan och jag tog oss ner till Askims bad och solade lite igår. Det var skönt. Folk badade, och det borde vi också gjort med, för det var inte så kallt i vattnet. Sensommar tidig höst gillar jag när det är sånt här väder, hoppas att september fortsätter så här.

På kvällen körde vi Serietävling på MTB i Skatås som CK Master arranterade. Ett en riktigt bra bana i all sin enkelhet som tog strax under 5 min att köra med både lite småtekniska supersnabba partier. 20 kr att anmäla sig för oss som inte är med i GBG-klubb Känns också överkomligt. Träningstävling behöver inte vara mer komplicerat än så. 
Har känt mig riktigt sliten och seg i kroppen efter Bockstensturen, nästan öm i musklerna. Igår kändes det dock riktigt bra när jag tog i - ett gott tecken. Jag har ju haft något problem med knävecken, nu har det försvunnit från ena knävecket, men är kvar i det andra. Skumt. Testade att sänka sadeln en del och det hjälpte en del verkar det som. Om det fortsätter att vara svullet får jag gå och kolla upp det hos sjukgymnast.  

Idag ska jag jobba med -Hockey! Känns lite konstigt nu när det är sommar, men nu drar det igång, idag med en match i Champions leuge och nästa vecka drar SHL också igång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar