torsdag 27 juni 2013

SÖKES -Spinninginstruktör för 3 klasser i Juli!

Ja, ett något annorlunda inlägg på min blogg. Kanske inte så passande eller kanske ens rätt metod att lösa problemet på, enligt vissa, men jag har ju ganska många läsare och tänkte att nånstans kanske jag kan få napp Jag jobbar ju som bekant som instruktör i spinning. Nu i juli krockar mina spinningpass med mitt andra jobb på GOT EVENT. I bland blir det så utan att man vare sig vill eller kan hjälpa det.
Jag har verkligen försökt att hitta en vikarie bland redan anställda, men det är ju svårt under juli när många är lediga.
Så är du utbildad spinninginstruktör, (eller känner någon), bor i Göteborg med omnejd, kan köra på måndagkvällar den 15:e, 22:a och 29:e juli eller kanske bara något av datumen, tveka inte att kontakta mig på: asa@erlandssonmtb.com för mer info. Hoppas på napp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar