onsdag 19 juni 2013

Blingbling och elefanter -en helt normal dag.


Igår tog jag tåget till Vänersborg för ett besök på Hansson bil och upphämtning av en "ny" Peugeot Partner jag ska köra med ett tag. Det är verkligen fantastiskt hos Hansson bil. Alltid full rulle, positiv energi och underbara projekt som sjösätts. Nu senast restaurangen Holmgrens Hörna och ett nytt, häftigt showrum för MX4all. Stort tack till Lars och Kim, ni är grymt bra!

Har fått nya handskar som jag gillar skarpt, Troy Lee Designs, med extra blingbling på i form av "strassstenar". De finns även i vitt i Micael Jacksson style och rosa, men jag kände att de än så länge är lite för coola för mig. De är inte bara snygga, de sitter otroligt bra också. Ofta blir fingrarna för långa på mina handskar då jag har rätt små händer och korta fingrar, men dessa är alldeles lagom. Dessutom en rolig detalj:  
Får väl försöka att köra lite snabbt nån gång snart, så det känns rätt att göra den här gesten över mållinjen.

För övrigt så har det tränats med dessa killar: 

Änggården levererade som vanligt: 

Dessutom fick stötte jag på två elefanter på turen till träningen. Kan ett träningspass bli mer komplett än så?

Och just det, i morgon bär det av till riktiga berg!


1 kommentar:

  1. Hej Åsa!! Tack för en trevlig pratstund i kaffehörnan på Hanssons Bil,, och lycka till med nya "Partnern" nu ...:-)). Mvh Johnny i rullstolen.!!

    SvaraRadera