måndag 16 januari 2012

Däck och Kläder!

Hemfärden till Götet gick rätt smärtfritt. Enda orosmomentet var den snörvlande killen i stolen bredvid som hade en hel toarulle med sig, så att han skulle kunna snyta sig oavbrutet. Lite äckligt. Sedan jag såg filmen Contagion har jag fått mer bacillskräck än innan, se den inte om du redan har det!

Väl hemma var det hög tid att styra upp inför Holland och Beligenresan, samt köra några sista hårda träningspass inför VM.
Trevligt nog blev det både Däck- och klädleverans hemma. Tack Schwalbe (eller kanske Skeppshult) och Kalas för det!

Däcken ser riktigt fina ut. Nya tubdäck till CXVM och Mtb-däck. Det ska blir särskilt kul att prova Rocket Ron 2,4. Brett ska det vara!

Kalaskläderna i blågult såg riktigt fina ut, satt bra också. Så här glad blev jag då jag provade den flossade tempodäkten: 
Blir fint i helgen när det kanske ska snöa på Världscupen i Holland.

Förutom det har jag instruerat spinning. Grymma deltagare och nästan full sal. Smärtar faktiskt lite i hjärtat att jag kommer vara borta från "mina" medlemmar två veckor till. Men när jag väl är tillbaka ska jag ge dem desto mer att bita i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar