söndag 1 augusti 2010

Val di sole


Det var ett tufft race igår. Även om placeringen för min del inte var någon höjdare, en 75:e plats, känndes kroppen mycket bättre än i Champery. Jag blev riktigt trött på sista varvet, och tappade en hel del placeringar, men annats var det ett helt ok lopp efter omständigheterna. Fortfarande ingen toppform eller toppfart. Just nu handlar det dock om att hitta bra flyt och få kroppen att fungera och då är placeringarna mindre viktiga.


Jag gillade den fysiskt krävande banan och skulle vilja köra den när jag är i riktig toppform.


Nu blir det att ladda om till nästa helg då det är VM i långlopp. Hade önskat en bättre uppladdning, med bättre form och bättre resultat, men nu för jag göra det bästa av situationen.


Ciao!

2 kommentarer:

  1. Så klart att Hallands Nyheter följer din framfart i backarna

    SvaraRadera
  2. Gör de!? Det var roligt! Hoppas kunna ge dem lite fina resultat snart då :)

    SvaraRadera