lördag 6 mars 2010

Idag en andra plats!

Idag averkades tavling nr 2 i miscav (sorry for dalig stavning). En fantastisk bana med fina singletracks och harliga signingar. Jag kannde av gardagens race sarskilt benen och ryggen, och fick en urusel start. Varken hjarnan eller benen var i fokus. Efter ett tag blev det dock battre och jag korde upp mig till andraplatsen. Jag sag ledande Ivonne Kraft hela tiden, men fick ingen riktig kontakt, dar jag korde samre korde hon battre och tvart om. I mal skilde ca 15-20 sekunder. Jag far anda vara nojd med prestationen, da Ivonne ar valdigt bra pa de tekniska partierna och kor enormt fort dar. Nu ar jag hemma hos en familj, dar jag ska bo kommande fem dagar. Omradet sags vara det basta i landet for cykling och i morgon blir det lite guidning i omradet. Familjen ar fantastisk, Ett par med en 2-arig dotter som ar overallt. 4 katter, en hund och en hast. Jag som alskar djur!

Hoppas kunna uppdatera med lite bilder senare i veckan.

Dagens resutat:

1: Ivonne Kraft, Tyskland
2: Jag, Sverige
3: Ronen Inbar, Israel

Herrklassen: den Israeliske XC-mastaren

2 kommentarer:

  1. Åsa!!!! En tjej i klubben som är i längd med dig undrar över linjehojjar i mindre storlekar. Vad skall jag rekommendera henne?
    /L

    SvaraRadera
  2. Hello! Hon borde ha typ 49 eller något. Har en 52 CX-hoj som är något för stor. CUBE har en 49:a tjejmodell som jag ska prova till våren tror jag. Det beror ju på lite vad hon vill ha för komponenter etc också.

    SvaraRadera