måndag 8 februari 2016

På't igen!



Äntligen igång med träning igen. Har i princip inte tränat alls på 8 dagar. Eller i fredags körde jag en kort sväng på 50 minuter i skogen och genomförde ett halvt (otroligt dåligt) styrkepass på gymmet. Det kan knappast kallas för träning, men ändå rörelse.
Anledning till detta, i min värld lååånga uppehåll är dels att jag bestämt mig för att träna väldigt lite veckan efter VM, men främst var det den där magbakterien som gjorde mig så slut att det helt enkelt inte fanns någon energi kvar till att träna, bara till att jobba. Det satt i längre än jag trodde, även om illamåendet försvann fort så har jag varit helt energilös.
Men så igår kändes det som att det var dags att köra på igen och jag gav mig ut på en 2.15 skogstur. Det kändes grymt bra och jag hade energi i kroppen igen. De var riktigt fint i skogen och inte alls så blött som jag förväntat mig. Jag känner mig alltid lite bättre till mods när jag fått skogscykla lite, får energi trots att jag gör av med en massa, liksom.

För er som missade inlägget i går, jag säljer massa komponenter och grejer! Kolla gärna här!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar