fredag 10 april 2015

Virusfri, nya prylar i shoppen och lite träning.

Så har jag äntligen fått ordning på min webbplats, både shape-it och tutshoppen.  Shit vilken tid det tog att få ordning på det. En massa filer var infekterade + en massa extra filer som hackaren flyttat till mitt webbutrymme, jag fick ta bort ett 50-tal innan webhotellet kunde öppna sidan igen. Supporten på webbhotellet har inte varit den bästa och det har varit segt att få rätt info om vad som behöver göras från dem. Men nu så! Jag firar det hela med att förlänga rabatten i Tutshoppen hela april. Nu finns även muggar med hundar för dem som är intresserade av sånt. Jag letar även efter en passande liten esspressokopp att dekorera, återkommer om detta.

Hundmuggar. Släthåriga eller tufsiga byrackor...

Jag har gjort mycket olika "skapelser" denna vecka.  Hundarna nedan är dock lite äldre och ska även de upp i tutshoppen snart om någon är intresserad. 


Testade att trycka linoleum igen och denna gång med rätt färg och papper som egentligen är anpassat för koppartryck. Det blev väldigt mycket bättre jämfört med första försök, men det är mycket man får testa då det gäller papper och mängd färg. Snart kan det nog bli som jag tänkt. Det är väldigt kul att greja med linoleum, nackdelen är att det tar väldigt lång tid att få fram tryckunderlaget.




En fin gammal Hermes i akvarell.En cykel är faktiskt riktigt svår att rita av, mycket vinklar och detaljer som ska stämma. 

Nu sitter jag ju inte och kreerar hela dagarna, utan har tränats och jobbats en del med. Idag blev det Intervaller som var svinjobbiga: en 6 min 4 3 min och därefter 6 min igen (3-4 minuters vila mellan alla) Inte så långt pass, men jobbigt så det räckte och blev över. På kvällen hanns det även med ett 30 min styrkepass med pull-ups och marklyft, Det var ungefär det jag hann med innan gymmet stängde. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar