fredag 6 juni 2014

Vinst på Mjölbybiken!

Foto: Malin Tindberg.
Dagens race slutade med seger. Det höll dock på att gå riktigt illa då jag istället för att varva körde in i mål på första varvet. Det blev till att vända tillbaka och fortsätta på rätt spår, blev lite stressad, men är mest glad att nån sa till mig i tid så jag hann vända och köra tillbaka, det är ju inte så kul att åka 25 mil för att bli diskad. Fin och varierad bana med det klassiska stenpartiet som är lite klurigt. Tyckte att det fungerade bra, men man fick spara lite krafter innan för att inte tappa fokus.  

I morgon blir det Jobb på Håkan Hellström i tio timmar. Nu är jag inget stort fan av Håkan, men jag tycker ändå det är väldigt coolt att en lokal artist kan sälja slut hela Gamla Ullevi. Det är ju inte lätt att vara profet i sin egen hemstad.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar