fredag 15 april 2011

X-Kross ny samarbetspartner!

Ja, nu är ju inte detta rykande färskt, men jag tänkte i alla fall skriva om det. X-Kross kommer att förse mig med glasögon för träning och tävling! X-Kross är ett sportglasögonsystem där man kan anpassa linserna till vilken sport och till de omständigheter som råder (sol, skugga, värme, kyla etc.) Jag fick förmånen att testa X-Kross systemet under en period och tyckte att det var väldigt bra rent funktionsmässigt. Och så gillar jag möjligheterna med att kunna välja och mixa lite som man vill! Jag tycker att man ser mer och mer av just detta både då det gäller sportprylar och annat och jag tror att vi i framtiden kommer att erbjudas ännu fler och ännu flexiblare möjligheter att kunna välja färg och design på de produkter vi konsumerar. Just känslan att vi har något som är "custom made" just för oss tilltalar allt fler i takt med att allt fler vill gå mot strömmen, vara induvudualister och välja själv.

I helgen blir det annars träningsläger med min klubb Varbergs mtb, det ska bli skoj! Vi kommer att hålla till i Ängårdsbergen och Skatås!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar