torsdag 26 juli 2012

Hej Val-d'Isère!

Så var jag och Kajsa framme i Franska Val-d Isere. Mäktiga berg omkring oss och det känns bra!
Det var ganska liten väg vi fick åka på på väg hit
Imorgon blir det bantest och cykelfix, det ska bli spännande att se vad de hittat på för bana här i Frasseland, de brukar ju gilla svåra och kluriga partier. Inga bilder idag, men det kommer i morgon hoppas jag.

Igår var det ju sprint och jag tänker inte skriva så mycket mer om det, mer än att jag fått bekräftat än en gång att sprint inte alls är min grej. Det var ungefär som om en långdistanslöpare skulle få för sig att tävla i 400 meter. Jag är otroligt besviken på mig själv, eftersom jag inte tycker att jag ens försökte göra mitt bästa. Dagen innan var jag taggad, men under racet inte alls utan kände mig bara trött. Och det säger sig självt att man måste vara 120% taggad för att ha i en sprint att göra. Jag tycker dock att det är en otroligt kul tävlingsform att titta på och hoppas att det kommer att bli fler sådana lopp även i Sverige i framtiden. Inte minst så att Ann och Mattias får åka i sina fina mästartröjor!    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar