tisdag 3 april 2018

Ice Ice baby!


Behöver jag skriva att det är is i skogen och att jag är trött på det? Alla som bor i Göteborgsområdet och skogscyklar vet vad jag pratar om. Körde i Skatås igår en sväng och där var det faktiskt bättre än i Änggården. Mindre is och mer snö och mer körbart. Jag har aldrig kört så här lite i skogen på vintern och vårvintern som denna, så det är rätt frusterande. Rent fysiskt har träningen varit bra den senaste tiden, men grejen med att cykla mtb är i alla fall för mig att cykla i skogen, så det känns liksom som att det fattas nåt. Några soliga dagar har dock gjort livet lite enklare rent träningsmässigt.

Har ju en liten idé om att köra GöteborgsEndurot, även kallat GlennDurot (vad annars?) om två veckor. Tänker mig en Michelindräkt eller nåt för att inte krascha sönder mig totalt. Vi får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar