måndag 10 oktober 2011

Tillskott..

På träningsstället jag där jag jobbar gillar man burkar med diverse pulver. I personalrummet hittar man diverse aminosyror, kreatin,  proteintillskott, fettbrännande medel och annat som ska få dess användare att få den absolut perfekta kroppen. Men på samma hylla hittar man också... hm, eh, ...en bag-in-box!? Någon av instruktörerna tycker tydligen det är bra att ta sig en slurk Toscanskt vin innan, eller kanske efter sin klass. Om instruktören behöver det för att denne är så vansinnigt nervös innan sin klass och behöver lugna nerverna, eller blir så stel i kroppen av instruerandet, att han eller hon behöver vinet för att bli lite mjukare, ska jag låta vara osagt.
En sak är säker, när jag får reda på vems bag-in boxen är bara måste jag gå på den instruktörens klasser!

Annars har jag instruerat spinning idag, det blev intervaller och alla körde stenhårt och superbra. Tack för det!

2 kommentarer: