torsdag 27 oktober 2011

Linslus!


Hamnade i SportSpec katalog för vinterprylar.  Smarta uttalanden i alla fall! Hade hoppats på att reklambyrån skulle göra lite mer photoshopjobb på mig, men jag får väl vara nöjd ändå, fick ju till och med vara 19 ibland...

Bor ni i Götet så åk förbi SportSpec och hämta en katalog, mycket fint till vintern hittar man där. Och en sak är klar: FÄRG är det som gäller i vinter. 

I morgon bär det av till Stockholm, i helgen är det CX-tävling i Kungsträdgården, Loppet kommer att TV-sändas i TV10 tror jag att det var, så i morgon blir det lite filmat försnack som kommer vara med i sändningen. Sen ska mackan och jag passa på att besöka de Celeste-färgade cyklarnas eget Café. Hoppas de har gott kaffe!

 Och just det, det glömde jag. Kommer att gästblogga på CX-Sweden's hemsida efter loppet  i helgen också. Ni hittar den HÄR>>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar