torsdag 9 december 2010

Pryot

Idag har jag pryat på Biketoyz. Det verkar som ett bra jobb förutom att man måste ringa mycket och det gillar ju inte jag. Först fick man sova ganska länge eftersom säljaren kommit hem sent efter en jobbresa kvällen innan och var trött. Efter frukost gjorde jag typiska prao-grejer, som att koka kaffe, men hjälpte även till med omvärldsbevakning. Detta gernom att kolla igenom alla nyheter på Kadens och Cykelnytts webbar, ta en sväng på Happys forum, Facebooka och ögna igenom några cyklisters uppdaterade bloggar. Allt för att företaget ska vara uppdaterade vad som gäller i branchen just nu och i framtiden. Efter det fick jag hämta ett paket som inte hade kommit än och sedan åkte vi bil. Vi han också med butiksbesök och lite snack om hur fina CX-hojar CUBE hade och om hur mycket cyklisten Sven Nys egentligen tjänade. Efter det fick man gå hem. Hem och hem vi hade kommit så långt som till skåne så vi passade på att inta mina föräldrars hus på Österlen. I morgon kanske jag också få vara med och prya. I såfall blir det butiksbesök i Malmö.

Annars laddar jag för helgens två cykelcross tävlingar i Åstorp och Kristianstad. Ska bli kul. Hoppas det blir snöigt!

3 kommentarer:

  1. LOL. Ett riktigt skoj inlägg!

    SvaraRadera
  2. Jasså du tänker räjsa! Men e de inte lite väl kallt?!
    Lycka till!
    /Catten

    SvaraRadera
  3. Jo det är kallst Catta :)
    Åsa

    SvaraRadera