måndag 2 oktober 2017

Piggare!


9 dagars lågintensiv träning och allmänt slappande gjorde susen. Några fina höstdagar som bonus innan skitvädret rullade in. Jag har piggnat till. Måste säga att det är väldigt stor skillnad mot veckan efter Epic Israel och nu,  det märks både när jag cyklar och kör styrketräning. Från fyra pullups till det dubbla idag till exempel. Helt annan känsla i kroppen. Man ska inte underskatta vila och att göra ingenting!

Helgen har varit hektiskt med jobb på Scandinavium och musicalen Cats. Det var lite rörigt i lördags i samband med den berömda demonstrationen som aldrig blev av. Fullt av polis, hästar och insatsstyrka och personalingången inom avspärrat område. Demonstrationen slutade innan den ens han börja. Och tur var väl det kanske. Heder till dem som på ett fredligt sätt uttryckte sin åsikt och det var rätt många vad jag förstår. Rötäggen är dock de som alltid sticker ut tyvärr.

Hoppas på lite Crossträning imorgon om den inte regnar bort. Det blir mörkt tidigt nu, men jag försöker vänja mig. Kanske pannlampan kan komma till användning?  

   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar