fredag 9 september 2011

Ny Sponsor!

Nu är det klart, Jag kommer att ha ett samarbete med Abus och använda deras hjälmar under resten av 2011 och under 2012. Under nästa vecka kommer jag förhoppningsvis hinna ut till Duells och hämta upp några hjälmar av modellen nedan (Tec-Tical Pro):

Det känns väldigt kul att vi kunde få till ett samarbete. Eftersom jag för några år sedan jobbade på Duells, som är svensk distributör av Abusgrejer, har jag kunnat följa hur företaget under åren utvecklat designen på sina hjälmar och hjälmarna ser bara bättre och bättre ut för varje år. Nu får jag en snygg, säker och bekväm hjälm som dessutom matchar min cykel väldigt bra rent färgmässigt.

2 kommentarer:

  1. Torbjörn Svantesson26 september 2011 kl. 12:02

    Hittade din blogg, kul! Nu är du tillbaks där allt nästan böjade, spännande! Torbjörn S

    SvaraRadera
  2. Ja, det började ju med hjälm på Duells tack vara dig, tänkte faktiskt inte på det... Det är ju faktiskt jättekul, måste varit 10 år sen.. :)

    Hoppas att allt är bra!

    SvaraRadera