torsdag 20 mars 2014

Vårdagjämning och långspinning!


Det känns bra med vårdagjämning så klart. Äntligen blir dagarna längre än nätterna! I rabatten blommar påskliljor och krokus.  
Dagen till ära kör jag en 2-timmars spinning på Elixia Mathugget kl 18-20. Jag bjuder på hårdkörning och lungt, långsamt och snabbt, gammal och ny musik, glädje men även en del blå toner. Ett 2-timmars spinningpass blir bäst om man blandar lite av varje, i alla fall som jag ser det. För er som inte kan vara med kör jag en till den 3/4.

I helgen blir det en tur upp till Falun och "föreläsning" (kan man kalla det så?) för MTB-orienterare. Det ska bli skoj. Hoppas även på att kunna göra det sista rycket med skidor och testa banorna runt lugnet. Är det någon som har något annat roligt att erbjuda i Falun på lördag, så hör av er!

2 kommentarer:

  1. Läser tyvärr din blogg för sent. Men skall man tilll Falun och är cyklist skall man naturligtvis besöka Velodromen!!!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! VI var där och kollade. Nästa gång när jag har mer tid får det nog bli en kurs!

    SvaraRadera