tisdag 11 mars 2014

Soldistans och ny webb.


Det blev en kort distansrunda på förmiddagen idag i sällskap av solen. Kort och kort förresten 3.20 anses väl i andra sammanhang som väldigt långt träningspass. När jag pratar om distans på cykel tänker jag mig dock ett pass på kanske 4 timmar eller mer. Därför får ett 3 timmarspass i min värld ses som ett kort distanspass och det behöver inte vara sämre träning för det. Sol blommor och till och med bin var det i alla fall idag. Underbart med vårväder! Det var dock en hel del grus på cykelvägarna. Eftersom jag oftast tränar på cross eller mtb så brukar jag inte störas så mycket av gruset, men nu körde jag racer och då är det inte jättebra med grus, även om det funkar när man kör lugnt.

Förutom det har jag äntligen lyckats fixa en hemsida till mina tutar, figurer och mitt företag. Tanken är att sidan ska fyllas på med ett galleri och mer av det som jag pysslar med i mitt företag. Egentligen vet jag inte riktigt vad som ska hända med den, vi får se hur den utvecklas.
Jag har länge tänkt och tänkt och tänkt på hur denna sida ska se ut. Man vill ju att det ska se snyggt och seriöst ut. Men till slut släppte jag på det där seriösa och tänkte att jag gör bara. Jag ville ha mycket färg och något som inte såg ut som en traditionell hemsida, och det blev det ju. Sidan hittar du här: shape-it.se. Gå gärna in och ta en kik!



Bloggen kommer att ligga kvar här tills vidare. Men en vacker dag kanske jag "flyttar in" den i hemsidan också. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar