fredag 31 oktober 2014

Belgien och Kalasbra kläder!

Mina nya kläder från Kalas dök upp på posten strax innan avfärd. Supersnygga som vanligt, Stort tack Kalas! Krumelurerna är med den här gången med. En tröja utan någon i ger inte mycket rättvisa, men hoppas det är en del fotografer längs med banan imorgon och på söndag. 

Det har varit 17 grader här idag, det verkar som om jag har "otur" med det Belgiska crossvädret eller hur man nu ska säga. Börjar bli dags att vänja sig vid lite mer blöta och kalla förhållanden nu. De trodde ändå att det skulle blir lite smålerigt imorgon då det regnat hårt i flera dagar denna veckar. Ignace skulle skicka ut sin son Nico och reka i Koppenberg. Inväntar rapport. 
Idag har jag rullat väg en timme med Ignace. Det var dock hans andra pass för dagen. kl 06.30 hade han varit uppe och joggat 3 km + sprungit 6 gånger i trappan upp till huset (lång och brant). En riktig krutgubbe! Jag känner mig bortskämd här. Får mat och inte ens sätta ihop cykeln själv. Jag är inte van vid det så det känns svårt att veta vad man ska göra istället. Läst bok och slappat +  jobbat lite med datorn är väl det jag gjort idag. Enda orosmomentet nu är att jag haft ont i huvudet hela dagen, hoppas inte det är något allvarligt.    




Vill ni titta på Koppenbergcross från förra året kan ni göra det här. Tyvärr mest herrar, men Sven Nys och Tom Meeusen är ju alltid kul att se!

2 kommentarer:

  1. Kläderna ser ju "kalas" bra ut ;-) kör hårt o lycka till! Tror du får till ett bra race :-D

    SvaraRadera