tisdag 3 juli 2012

Madness-Mackan in the park!





Igår var jag och hämtade födesedagsbarnet Mackan på flygplatsen i Zurich. Det gick bra, förutom att det tog minst en timme mer än vad det vanligen tar att åka till Zurich, på grund av väder och trafik. Inte det roligaste att spendera sin födelsedag på flygplats och i bil, men det kommer att bli en rejäl fest i höst, vill vi lova. Och så ska han få en present här nere, en dag när vädret är lite bättre..

Det blev en lugn kväll eftersom vi kom tillbaka till Livigno så sent. Idag firade vi med att åka i Bikeparken  hela eftermiddagen, eftersom jag var rätt sliten av träning och Mackan var trött efter resan. Det har blivit ett litet väderomslag här nu, med regnskurar och åska. Dock är det rätt varmt fortfarande, så det gör inte så mycket.
Mackan körde som en tok på sin nya CUBE- AMS 150, som han verkade trivas på. Han kallas nu mer "Madness-Mackan". Själv körde jag på med Hazze och det gick bra, så klart. Vad jag kallas är ännu oklart. "Tjejen som ramlar ned för Nort-shoren" kanske.  

Utöver det har vi fikat tre gånger och ätit upp tårtan jag köpte igår. Bra pang i det, så i morgon blir det lite XC-cykling.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar