torsdag 29 september 2011

Dagens Outfit!

Eftersom jag blev rätt ledsen när jag fick veta att min CX-hoj inte hade lust att bli svensk, i alla fall  behagar den inte att dyka upp än på några månader, tröstade jag mig med att köra lite på den lånade freeridehojen istället. Det blev nedför det vi kallar "Bullspåret" några gånger på förmiddagen innan jag drog iväg till jobbet på SportSpec. Jobbigast var ju givetvis att dra upp cykeln på berget. Den väger ju minst dubbelt så mycket som min XC-hoj.
Eftersom jag inte har några skydd eller kläder med det rätta suket för ändamålet, blev det till att låna Mackans Mavic-kläder istället. Shortsen fick nålas in med säkerhetsnålar och tröjan var aningen för lång i ärmarna, men det får väl duga så länge!  
Sen gäller det ju att träna på den rätta hållningen och attityden också, så man inte blir utskrattad av kidsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar