lördag 2 april 2016

Etapp 2 -3:a


Etapp 2 avklarad. Det blev återigen en 3:e plats. Hängde med tätduon lite längre denna gången jämfört med förra gången, men tappade mer mot slutet istället. Jag upplevde det som en tung dag utan så mycket pang i benen som önskat och stundtals tung andning, är dock nöjd över att behålla 3:e platsen i sammandraget. Jag tror helt klart pollenexplosionen spelar in för segkänslan, har varit med om det tidigare vårar. Har börjat knapra allergimedicin, men det brukar ta några dagar innan det ger full effekt. 
Det är uppenbarligen inte bara jag som blir trött av race, även mekanikern chauffören är utmattad av dagens övningar. Somnade i stolen vid kaffeintaget. Kungligt! 

Nu laddar jag för ytterligare ett Ghetto race i morgon! Blir skoj!





 NoviSads Playa är riktigt fin. I bakgrunden den återuppbygnda bron som bland mycket annat förstördes under bombningar av staden 1999..

 Mackan hittade ett båtvarv han tänkte köpa...
Jag hittade ett hus "för den händige"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar