fredag 15 april 2016

Bra dag + bilder från Valongo


Igår var en typiskt bra dag! Inget regn fast det skulle regna enligt väderprognos, 3 timmars arbetsdag (räcker väl?), monarkpass innan jobbet + lite enduroträning på kvällen.

Må monarken blev det några 1:or, eller 10 st rättare sagt. Hann inte fler för att jag skulle till jobbet och hade nog inte orkat många fler på den belastningen heller för den delen. På 50 minuter kan man få till ett riktigt effektivt träningspass på monarken, det är bra det!

På kvällen tog jag och mackan en fin tur i Änggården och jag med nya Haibike Q.AM 7.10. Riktigt kul med lite mer slaglängd, men jag är rätt ovan och behöver lära mig att köra på ett annat sätt. Dessutom är det höj- och sänkbar sadelstolpe, en riktigt bra grej. Cykeln funkar faktiskt att köra rätt bra uppför med också, men man blir lite flåsigare. Bra för mitt flås + att jag får bra utförkörningsträning!

Lite bilder från tävlingen i Valongo, Tagna av Eduardo Campo.   







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar