onsdag 30 juli 2014

På äventyr!

Igår drog vi iväg på lite "äventyr" till Käringön. En liten mysig ö med puttinutthus ett par mil från Göteborg. På vintern bara en 50-60 boende, men på sommaren fullt med sommarboende och båtgäster i hamnen. Vädret var perfekt och havsvattnet var 23,5 grader varmt. Inga svårigheter att doppa sig ens för en badkruka som jag. Vi bodde ett av öns hotell i ett litet rum, vilket var helt ok, förutom att det var fruktansvärt varmt. Jag la mig en stund på golvet i badrummet på natten eftersom jag höll på att få panik av värmen. Ventilation hade varit en bra grej. Nu är vi tillbaka hemma igen och jag har träningsvärk efter 10 min joggingrunda. Jag är verkligen dåligt löptränad, men höften gör inte ont, så det är bra. I morgon blir det skogscykling  





 
 Den båten var ju riktigt lagom..



  Mackan skulle så klart hoppa trampolin.
 Hittade så klart mitt hus. Där kan vi bo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar