söndag 6 juli 2014

One more time...


Ok, ingen jättebra filmning från gårdagens träning i bikeparken. Men hoppas på att kunna göra något bättre.
Att träna i Bikeparken får mig verkligen att vilja åka "One More Time" hela tiden. Jag vill aldrig sluta, jag kör upp och ned som en galning. Utan vila. De "riktiga" utförsåkarna stannar, dricker öl, står och hänger mellan åken. Har inte riktigt nått dit än känner jag. Som XC-svetto vill jag utnyttja tiden så bra det går och få in så många åk som möjligt!

3 kommentarer:

  1. Nice, såg fint ut. Men går det inte att klippa bort kanterna på filmen så man slipper se bilden hoppa runt så?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är någon inställning i youtube tror jag. Ska se hur det bli om man inte använder den, nästa gång :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera