fredag 9 augusti 2013

Hej Norge!

Så då har jag hamnat i Norge, Horten närmare bestämt. I morgon är det dags för lite XC-cykling här både i morgon och på söndag och det ska bli skoj. Norge brukar bjuda på bra banor. Sist jag körde XC i Norge var det riktigt lerigt, men nu ser det ut att bli torrt. Det enda som är lite dåligt nu är att det stod att det skulle finnas pentry i rumet jag bor. Det finns det visserligen ett pentry, men man får inte använda det och de har plockat bort alla kastruller. Jättebra att skriva det när man beskriver rummet. De har visst ett kök man kan använda, men det hade stängt, så jag fick gå till en bowlinghall bredvid och köpa Fish & Chips, vilket smakade jätteäckligt och säkert är det bästa som finns att ladda med inför XC-lopp. Får bättra mig i morgon.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, veckan har gått åt till att få färdigt en hemsida och ta reda på vart jag ska skicka min telefon på lagning. Det senare visade sig mer krångligt än väntat, jag fick ringa till tre olika ställen och skicka två mail för att komma rätt. Härligt att det är så smidigt för Tele2:s kunder när de har problem! Nu har jag också en gammal telefon som faktiskt fungerar, så nu kan ni ringa mig. Hade tänkt lägga in en urtjusig bild, men råkade skicka iväg telefonen med alla bilder utan att spara dem på datorn, fast jag trodde att jag gjorde det. Ja ja, man kan ju inte ha tur jämt. Nej nu blir det sov, så jag orkar upp i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar