onsdag 12 oktober 2011

Packad och klar!


Åker till Karlstad i eftermiddag för att hälsa på syrran och även sammanstråla med Mackan som varit i Dalarna på jobbmöte. Vi ska också tävla båda två i Sunne till helgen, i svenska cupen i cykelcross.
Försökte packa lätt, men samtidigt vet jag att i cyckelcrosssammanhang är det alltid bra med lite extra kläder, så man slipper frysa. Det utlovas dock värmländskt finväder, så det kanske inte behövs.
Nu ser jag att jag tydligen också tyckte att det behövdes hela tre mössor till helgen, undrar hur jag tänkte här??

Innan jag drar till Karlstad ska jag dock testa min lånade Cyckelkross. Tänkte att det kunde ju vara bra att köra lite på den innan tävlingen. Cykeln använde jag dock för två år sedan, så vi är gamla bekanta. Jag hade den också som extracykel under VM i vintras. Tack ELA än en gång, för att du ville låna ut den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar