söndag 23 oktober 2011

The Mudqueens!



Från banan i Skatås. Hade tänkt slå rekordet på banan, men det var svårt när det såg ut så här..

Det blev en lerig helg. På lördagen blev det en tur på egen hand i Skatås, hade tänkt köra några varv på mtb-banan där, men det var väldigt blött och man fick vada i bäckar lite väl mycket. Så jag valde lite andra stigar och grusvägar istället. Idag blev det en 3 timmars tur med Catarina, och den var nästan lika blöt men mycket roligare och i finare väder. På bilderna ser vi dock förvånansvärt rena ut. 



Catta på min gamla Gary..

En smutsig CUBE...
 Det var egentligen mer blött och rinnande gegga, vilket gjorde cykeltvätten enklare. Förutom träning hade vi också besök av syster från Karlstad. Hon visade som vanligt sina färdigheter som gymnast. Än sitter takterna i, även om jag mest var rädd för att hon skulle braka in i akvariet. Det hela gick dock bra. 

ett...

två...

Tre!!!!

Tyvärr ser det inte riktigt ut så där när jag försöker göra samma sak, men det är ju skönt att veta att det det finns i släkten. Själv fick jag istället nöjet att inviga min kära syster i sushins värld, med gott resultat.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar