söndag 11 juli 2010

Mot sverige!

Nu bär det av mot Sverige igen! I morgon tar jag mitt pick och pack och åker först till Zurich för att där lämna bilen och två av mina cyklar (tack Martin, som gjorde denna lösning möjlig) och sedan tar jag flyget, via Köpenhamn till Stockholm. Väl där blir jag upphämtad av Markus och så åker vi till metropplen Falun, där vi ska hålla till några dagar kring SM (och tack Niclas, som gjorde detta möjligt). Efter SM är jag hemma i Göteborg i tre dagar innan det bär av på tur igen.

Jag åkte till bergen för att få bra träning, men också för att få lugn och ro. Jag tror jag har fått båda delarna. Man blir rätt harmonisk av att varje dag vakna upp mitt i ett vykort och hela tiden se dessa fantastiska vyer vad man än tar sig för. I bland vill man bara gråta för att det är så vackert. Det finns få platser jag kan befinna mig på utan att känna mig stressad, här är ett av dem. Det är lite jobbigt att åka härifrån, men jag vet ju att jag snart kommer att komma tillbaka.

Det ska bli jättekul att komma hem, träffa Mackan, Syrran och Gurra, Åka SM och hinna titta till lägenheten. Hemma är ju ändå alltid hemma!

Men först Dalarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar