måndag 5 juli 2010

Favoritslingan!

Är här! Idag blev det den, eftersom benen var trötta och behövde piggas upp. Upp till Valle del Mine, lite stigning på grusväg och sedan in på denna stig, som är en av mina absoluta favoriter här i Livigno. Stigen är delvis handbyggd och har under åren blivit allt bättre i takt med att "någon" jobbat med att förbättra den. Stigen går lätt utför längs med vattnet, för att avslutas med en brant serpentinslinga där man får hålla tungan rätt i munn för att inte hamna utanför.

Ren cykelnjutning!!

3 kommentarer:

  1. Det kan jag tro, ser jätte mysigt ut!

    /Catarina

    SvaraRadera
  2. Anna Öhrström6 juli 2010 kl. 13:29

    Hej kära Åsa!!
    Nu har jag ju hittat dig! Skoj! Vad flitig du är med ditt hojande! Det låter så underbart med Livigno och cyklingen där. Jag längtar tillbaka...
    Ha det underbart. Jag följer dig och dina äventyr.
    Kram Annapannan Enocsson Öhrström

    SvaraRadera
  3. Ja, vi kan väl åka hit allihop? Förutom snön i början av min vistelse här, har det varit kanon!

    Anna: välkommen, kul att höra ifrån dig! Hoppas att allt är bra med lila familjen, huset och allt :)

    SvaraRadera