tisdag 19 augusti 2014

Återhämtning med Hot Mojo!






En extra dag med återhämtning har det blivit efter racen i Norge. Igår ingen träning alls och idag 1 timmes Hot mojo-Yoga, vilket är perfekt återhämtningsträning. Yogan körs i en varm sal med högluftfuktighet, vilket gör att man dryper av svett efter 5 minuter. I alla fall jag, då jag svettas väldigt lätt. Idag fick jag dock samma känsla som när man har lågt blodtryck och reser sig snabbt två gång under passet, att man typ försvinner bort lite. Antar att det beror på att jag just har väldigt lågt blodtryck. Förutom det var det en kanonbra klass, värmen gör att man blir mer rörlig i de stela cykelmusklerna.

Annars har jag varit lite hängig och trött och helst av allt velat krypa in under en filt och bara lyssna på regnet. Har dock ritat, inte så dumt det heller. I morgon blir det intervallkörning och styrketräning om kroppen och själen känns pigg.

Ni glömmer väl inte att ni kan vara med i utlottningen av en startplats till Bockstensturen. Har ni missat det, klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar