torsdag 20 februari 2014

Rast!

Jag har rast den här veckan! Det enda jag gör är det här:


Eller kanske inte bara det...  Och förresten är det ingen riktig rast, utan bara rast från cyklingen. Passar ju bra eftersom Monarken är utlånad och Allebikarna har åkt hem till sig. Vad jag gör i stället? Ja inte ligger jag på stranden och latar mig som jag kanske borde utan jag jobbar, planerar och försöker ta igen det jag inte hunnit med under den tid jag flängt fram och tillbaka till Belgien.

I morgon börjar jag dock med rehab-träning för min ömma höft.  Målet är att den ska bli så pass bra att jag kan börja löpträna igen. Har inte sprungit på evigheter, och gillar att springa så jag hoppas komma igång med det. Hoppas kunna dra till Borås och åka skidor nån dag igen och sen har jag lite mål med styrketräningen.

Tycker det är skönt att vara hemma lite längre sammanhängande tid, men längtar även efter träning i sol och värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar