fredag 7 februari 2014

Hitt på nå..



Jag känner mig ungefär som gamarna i Djungelboken för tillfället. Det är inte det att jag inte har något att göra, snarare tvärt om, utan frågan är snarare vad vill jag göra och hur jag vill göra det. Eller egentligen, jag vill göra nästan precis de saker jag gör idag, men får inte hop det ekonomiskt när jag gör det på det sätt jag gör det nu och det behövs alltså någon form av förändring. Enkelt och klart va? Så vad ska jag hitta på?

Jag är i alla fall nästan helt frisk efter förkylningen, men fortfarande trött och seg. Sover inte speciellt bra dock, har inte gjort det de senaste tre-fyra veckorna. Inget konstigt med det, jag är van. Ungefär 1-2 gånger veckan sover jag på ett sätt som jag skulle kalla "ok", men som andra skulle se som oroligt. Aldrig en natt utan uppvaknande. Å andra sidan, när jag är frisk är jag inte så trött på dagarna, trots dålig sömn, så jag kanske har mindre sömnbehov än andra.

Här kommer lite bilder från VM. Det var ett storslaget evenemang som väntat. 40-50 000 åskådare på söndagen kan väl se som helt ok. Sorlet när tätcyklisterna åkte förbi var öronbedövande. Själv stod jag bara och fånlog, trots att jag knapt såg cyklisterna från den plats jag stod.
Foto: Patricia Cristens



Foton: Tom Prenen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar