tisdag 31 december 2013

Hej då 2013!

Hur det cyklas 2014, är fortfarande i okänt. Foto: Björn Westergren

Det är de personliga årskrönikornas tid. Tid att blicka tillbaka och framåt och rannsaka sig själv och det man ev. åstadkommit under det gånga året. Själv har jag kommit fram till att vad jag än skriver kommer det att bli klyschigt. Jag nöjer mig med en väldigt kort sammanfattning, då det jag uträttat egentligen inte varit av någon världsomvälvande betydelse, mer än för mig själv kanske.
2013 Gav mig totalt 5 segrar i cykellopp och dessutom många fler 2:a platser, 2 SM medaljer, 3 frakturer (vilket är rekord för min del på ett år), en Princekonsert, en Kinaresa, massor av snabeltutsmåleri, en massa fantastiska cykelupplevelser och roliga möten med människor och djur.
Vad händer 2014?  Det vet ingen, men jag vill passa på att tacka alla vänner, min familj, sponsorer och samarbetspartners liksom alla andra som erbjudit sin hjälpande hand eller stöttat och peppat under mindre inspirerande stunder under året! Ni är bäst, Gott Nytt År!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar