söndag 21 oktober 2012

Film från dagen introcross!

Idag kördes introcross här i Götet och äntligen blev det lite lerigt! Hur kul som helst att sladda runt i kurvorna. Jag filmade med Go-Prokameran, lite provisoriskt fastsatt på hjälmen, både på träningsvarvet och under träningstävlingen, men det blev endast det långsamma varvet som blev ok. Eftersom jag ju som ni vet, håller på att öva mig på att redigera film, experimenterade jag lite med filmen och hittade både Slow-motion- och High-speedknapparna och dessutom färgfiltren. På filmen ses mestadels CC-Lasse, Axel och långväga gästen Micke Flockhart, som körde framför mig under detta varv. 

Ett bra träningspass sammanfattningsvis och nästan lika kul som det hade varit att köra Cyclocross Världscup i Tjeckien. Fast det hade ju varit lite roligare förstås. Men vad är väl en bal på slottet? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar