måndag 27 maj 2013

Inspiration




Jag gillar verkligen JonTelevision. Sjukt snygga filmer, roligt namn och rolig logga. Denna film är extra bra då de filmat den i Änggårdsbergen, där jag brukar träna ofta. Visst är det fint? Och visst kan man åka fort där? Ok, jag har nog en hel del kvar att träna på innan jag kan åka sådär...

I morgon bär det av till Polen. Har lyckats dra på mig en nätt förkylning (första sen lunginflammationen för 14 månader sen), men hoppas att det ska ge med sig tills på torsdag då starten går. Detta har inneburit att jag fått stryka de långa, hårda distanspassen med massa (nåja med Ggöteborgsmått mätt..) backar som jag behövt inför etapploppet. Ja, ja det blir inte alltid som man tänkt sig. Mackan har i alla fall rakat benen, ett tecken på att han är snabb, så det känns ju bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar